GreekEnglish (UK)
Εκτύπωση

Φραγμοί που Εμποδίζουν την Μετάβαση από το Σχολείο στην Απασχόληση

Posted in ΦΕΜΣΑ


Ως μέλη της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Παρόχων Υπηρεσιών σε Ανθρώπους με Αναπηρία, και σε σχέση με πολλά άλλα μέλη-οργανισμούς, αντιπροσωπεύοντας παλιά και νέα μέλη, αυτή η συνεργασία διακρίνεται από εις βάθος εμπειρία, εμπειρογνωμοσύνη και γνώση παροχής και ανάπτυξης υπηρεσιών για ΑμεΑ. Σε συμφωνία με τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τα δικαιώματα των Ανθρώπων με Αναπηρία και πρωτίστως εφαρμόζοντας το σχετικά με τη μετάβαση από το σχολείο στην εργασία για ΑμεΑ, υπάρχει μεγάλη επίδραση καθώς συνεργάστηκαν και εξειδικεύθηκαν στη νέα Ευρωπαϊκή Στρατηγική για την Αναπηρία 2010-1020. Μία ανανεωμένη δέσμευση-συμφωνία για χωρίς εμπόδια Ευρώπη, στην οποία τα ΑμεΑ τα οποία βρίσκονται σε μεταβατικό στάδιο από το σχολείο στην εργασία και σε εργασιακές ευκαιρίες , είτε έχουν αποκλειστεί εντελώς, είτε εμποδίζεται η πρόσβασή τους στην εργασία και/ή συντηρούν τους εαυτούς τους στον χώρο της εργασίας, διαμέσου της αλληλεπίδρασης με πολλά εμπόδια, τα οποία σαν αποτέλεσμα εμποδίζουν την πλήρη και αποτελεσματική συμμετοχή των ΑμεΑ στη κοινωνία στο ίδιο επίπεδο με τους υπόλοιπους πολίτες (Ευρωπαϊκή έρευνα εργατικού δυναμικού, ειδική μονάδα για την εργασία και τους Ανθρώπους με Αναπηρία LESHM 2002). Αυτή η συνεργασία προτείνεται να αποτελείται από διδάσκοντες, εκπαιδευτές,εκπαιδευόμενους και επαγγελματίες, καθώς και από άλλους κοινωνικούς συνεργάτες και οργανισμούς, και αντιπροσωπεύοντας την Ευρωπαϊκή Ένωση σε ένα πιο ευρύ πλαίσιο και δεσμεύεται σε μία συνεργασία βασισμένη στην αξιολόγηση αυτών των εμποδίων. Προτείνεται να αναγνωριστούν, να ταξινομηθούν και να συγκριθούν τα εμπόδια, τα οποία είναι κοινά ή τυπικά σε όλες τις συμμετέχουσες χώρες, και να δημιουργηθεί μία καλύτερη εργαλειοθήκη και τεθούν προτάσεις, οι οποίες θα βοηθήσουν και θα υποστηρίξουν για την μείωση ή την υπερνίκηση των εμποδίων.